Новини

20 Липень 10:43
Держпродспоживслужба пильнує за епідемічним благополуччям населення
Держпродспоживслужба пильнує за епідемічним благополуччям населення

У Липоводолинському районі працівники відділу з безпечності харчових продуктів і ветеринарної медицини та відділу державного контролю за дотриманням санітарного законодавства Липоводолинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області тісно співпрацюють у площині епідемічного благополуччя населення.

Так у зв’язку з повідомленням про випадок зараження ботулізмом мешканця Сумщини посилено проведення роз’яснювальної роботи з операторами ринку, які здійснюють обіг в’яленої риби щодо небезпеки вживання непатраної риби. З власниками торгових закладів та продавцями проводяться бесіди, надаються пам’ятки для населення щодо профілактики ботулізму. Про захворювання на ботулізм та його профілактику дано інтерв’ю в районну газету «Наш край», надані матеріали до Липоводолинської та Синівської ОТГ для розміщення на сайтах.

Разом з цим моніторингово відвідуються продовольчі магазини. Проводиться огляд дотримання санітарно-епідемічних вимог щодо запобігання поширенню на території району гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2, а саме: дотримання соціальної дистанції, використання засобів індивідуального захисту, наявність антисептичних засобів для персоналу та відвідувачів, дотримання режиму проведення дезінфекції. Надаються консультації як власникам магазинів, продавцям так і відвідувачам.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.