Новини

15 Січень 11:45
ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА ЗАХИСТІ СПОЖИВАЧІВ
ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НА ЗАХИСТІ СПОЖИВАЧІВ

На адресу Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від споживачки, яка мешкає у м. Києві, надійшла скарга щодо невиконання умов договору поставки дерев’яної конструкції (бані), з послідовною доставкою та встановленням її за адресою: Київська область, с. Кийлін, замовленої у фізичної особи-підприємця (м. Глухів Сумської області).

Споживачка зазначає, що після укладання договору 21.10.2018р., та внесення нею попередньої плати у розмірі 280000-00грн, приватний підприємець усунулась від виконання замовлення і станом на 20.12.2018р. роботи не були розпочаті.

За юридичною допомогою споживачка звернулась до київського адвоката, який не отримавши жодних відповідей про суб’єкта господарювання, направив до Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від імені споживачки матеріали для розгляду.

Управлінням для з’ясування найменування та місцезнаходження виробництва були направлені відповідні запити до Глухівської ДПІ Шосткинського управління ГУ ДФС у Сумській області, до управління соціально-економічного розвитку Глухівської міської ради, та на домашню адресу приватного підприємця.

26.12.2018р. у телефонній розмові з суб’єктом господарювання, спеціалістом управління було роз’яснено п.11 ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів».

Наступного дня приватний підприємець повернула замовниці  попередньо сплачені кошти у сумі 280000-00грн.,

У телефонній розмові з замовницею вона підтвердила, що після отримання грошей, претензій субєкта господарювання  у неї немає.

За таких обставин звернення вважається розглянутим та задоволеним і знято з контролю.

Про результати розгляду скарги у письмовій формі було повідомлено адвоката.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.