Новини

29 Листопад 09:42
Держпродспоживслужба в Сумській області розповідає, що робити із зимовим взуттям, яке виявилось неякісним
Держпродспоживслужба в Сумській області розповідає, що робити із зимовим взуттям, яке виявилось неякісним

Мабуть, багатьом знайоме неприємне почуття, коли нова річ, якою ще не встиг насолодитись та поносити, розпадається на очах, не прослуживши і декількох днів. Особливо неприємно, коли ця річ – зимове взуття, яке, зіпсувавшись, не залишає нам альтернативи у питанні «що взути», що у сильні морози взагалі неприпустимо.

Саме в такій ситуації з зимовим взуттям опинитися може кожний з нас.

Варто зазначити, що перш ніж звертатися до продавця взуття, пригадайте, чи дійсно правильно ви підібрали фасон та розмір взуття і як його використовували: чи не намагалися спускатися з льодової гірки в чоботах на високих підборах, чи не ходили в чоботах із замшевої шкіри по «сніговій каші», чи не прогулювалися у взутті зі шкірозамінника в 20-градусний мороз – адже все це порушення умов експлуатації. У таких ситуаціях Закон не допоможе. Та й гарантійний термін, тобто період, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміну відповідної продукції, не буде діяти.

Детальніше читайте за посиланням.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.