Новини

20 Червень 11:56
До уваги споживачів та суб'єктів господарювання – надавачів комунальних послуг!
До уваги споживачів та суб'єктів господарювання – надавачів комунальних послуг!

Наприкінці минулого тижня від споживачів комунальних послуг почали масово надходити звернення та скарги на дії одного із Сумських постачальників. Зокрема, споживачів цікавила законність вимог щодо необхідності терміново здійснити заміну лічильників, термін повірки яких минув. Повідомлялося, що у разі відмови споживача здійснити таку заміну, буде здійснено зняття приладу з абонентського обліку, показники неповірених лічильників прийматися не будуть, а нарахування плати буде здійснюватися за нормативами споживання. Останніми днями ця тема також почала активно обговорюватись у соціальній мережі facebook.

У зв'язку з цим, Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області надає роз’яснення всім учасникам правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг, що в умовах дії військового стану, а також протягом трьох місяців після його завершення, повірки засобів вимірювальної техніки в Україні не проводяться, а показання лічильників належним чином опломбованих, вважаються дійсними навіть у тому випадку, якщо термін їх експлуатації закінчився. Це прямо передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 5.04.2022 р. № 412.

Зокрема, Кабінет Міністрів України установив, що позитивні результати періодичної, позачергової повірки та повірки після ремонту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, засвідчені відбитком повірочного тавра на таких засобах чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлені свідоцтвом про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, строк дії яких закінчився у період воєнного і надзвичайного стану та протягом місяця після його припинення чи скасування, чинні на період воєнного і надзвичайного стану та протягом трьох місяців після його припинення чи скасування на всій території України або в окремих її місцевостях.

З урахуванням наведеного наполегливо просимо постачальників послуг припинити здійснювати тиск і примушувати споживачів на вчинення зазначених вище дій.

Також, задля заспокоєння споживачів, вважаємо за необхідне нагадати, що відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», відповідальність за своєчасну повірку лічильника несе не споживач, а постачальник відповідної послуги. Зокрема, Законом визначено, що відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту покладається на суб'єктів господарювання, які здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки.

Поділитися:
Записатись на прийом
Графічна CAPTCHA
Введіть символи з малюнку.
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.

Графічна CAPTCHA
Введіть символи з малюнку.
http://www.18up.org/escort-kategori/gorukle-escort-gorukle-bayan-eskort/
http://www.allescortservices.com/bursa/gorukle-escort/
http://www.bursaland.com/eskort-bolum/evinize-gelen-escort http://www.localescortservices.com/bursa-category/gemlik-escort http://www.ontimeescorts.com/escort-kategorin/osmangazi-escort/ http://www.bursahighlife.com/bursa/inegol-escort/ http://www.dessof.com/bursa/nilufer-escort/ http://www.elisalanya.com/alanya/alanya-rus-escort/ http://www.turkz.net/kategori/belek-escort eskişehir escort mersin escort alanya escort bodrum escort havalimanı transfer
canlı bahis yap kaçak iddaa oyna illegal iddaa oyna illegal bahis siteleri illegal bahis oyna bahis siteleri