Новини

20 Листопад 12:25
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВЕРНУЛО СПОЖИВАЧУ 55 ТИС. ГРН.
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВЕРНУЛО СПОЖИВАЧУ 55 ТИС. ГРН.

До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області надійшло звернення громадянина, щодо порушення його прав при виконанні договору з виготовлення та встановлення меблів.

У ході аналізу отриманих документів, обґрунтованості претензій споживача було встановлено, що в листопаді 2017 року між споживачем та суб’єктом господарювання було укладено договір. Відповідно до укладеного договору підприємець на протязі 40 робочих днів з моменту внесення передплати зобов’язувався виготовити теслярські вироби (меблі). Передплата споживачем була внесена, однак меблі станом на листопад 2018 року так і не були виготовлені, передплата не повернена.

За дорученням начальника Головного управління В. Моісеєнка зазначена скарга була розглянута управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області. За результатами тривалих та складних переговорів споживачу було повернуто всі сплачені кошти в сумі 55200 грн., а невиконаний договір з виготовлення меблів було розірвано.

Споживачу також було роз’яснено його право на відшкодування в судовому порядку неустойки, інфляційних збитків та моральної шкоди у зв’язку з неналежним виконанням договору.

Загалом з початку року управління захисту споживачів повернуло споживачам кошти в загальній сумі 154300 грн.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.