Новини

26 Липень 15:41
Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області вживає заходів для забезпечення прав споживача на безпечні та якісні харчові продукти в мережі «Сільпо»
Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області вживає заходів для забезпечення прав споживача на безпечні та якісні харчові продукти в мережі «Сільпо»

24 травня та 19 червня 2019 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області було отримано звернення споживача щодо того, що в супермаркеті за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 2/2 здійснюється реалізація харчових продуктів, а саме овочей, що мають ознаки гниття та наявності білої плісняви.

На підставі вказаних звернень спеціалістами Головного управління в період з 21.06.2019 року по 24.06.2019 року було проведено два позапланових заходи державного нагляду (контролю). В ході інспектування були встановлені невідповідності при зберіганні та реалізації плодоовочевої продукції, а саме: порушення температурного режиму, відсутність контролю мікроклімату в торгівельному приміщенні, внаслідок чого помідори, перець, черешня в значній мірі були зіпсовані, з ознаками гниття та з наявністю білої плісняви. За результатами перевірок інспекторами складено припис та протокол про порушення Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».

По даному факту головним державним ветеринарним інспектором Сумської області були винесені постанови про накладання штрафних санкцій на загальну суму 75084 гривні. Одночасно з цим відносно суб’єкта господарювання вживалися заходи спрямовані на можливість добровільної сплати штрафних санкцій та виконання наданого припису, без звернення Головного управління для примусового стягнення штрафу до державної виконавчої служби. За результатами вжитих заходів суб’єкт господарювання повністю визнав свою вину та сплатив застосований штраф загальною сумою в 75 084 гривні.

Організація перевірок з питань якості та безпечності харчових продуктів, особливо у великих мережах, знаходиться під постійним контролем Головного управління.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.