Новини

29 Листопад 13:52
ІЗ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОБГОВОРЕНІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
ІЗ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОБГОВОРЕНІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

З метою виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р, розділом «Розвиток взаємодії між державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями споживачів, представниками бізнесу» (п. 7), спеціалістами управління захисту споживачів 27 листопада проведено лекцію-семінар із суб’єктами господарської діяльності у м. Білопілля щодо обговорень проблемних питань у сфері захисту прав споживачів.

Під час лекції було детально роз’яснено основні тези Закону України «Про захист прав споживачів», зокрема, ознайомлено з правами та обов’язками суб’єктів господарської діяльності та споживачів, також надані поради та наведені конкретні приклади.

Після закінчення лекції суб’єктами господарської діяльності були задані питання, на які фахівці управління захисту споживачів Держпродспоживслужби в Сумській області надали законодавчо обґрунтовані та вичерпані відповіді.

 

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.