Новини

05 Червень 16:45
Комунальне підприємство «Буринь-теплосервіс» повернуло споживачам 84,2 тис. грн.

У травні 2020 року комунальне підприємство «Буринь-теплосервіс» виконало припис щодо усунення порушень державної дисципліни цін та приведення цін/тарифів у відповідність до вимог чинного законодавства, виданий Головним управління Держпродспоживслужби в Сумській області за результатом проведеного заходу державного нагляду (контролю) з питань формування, встановлення та застосування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

За результатом перевірки було встановлено, що підприємство з 01.01.2020 уклало зі споживачами нові договори на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в порушення Закону України «Про житлово-комунальні послуги», яким з 10.06.2018 не передбачено послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Статтею 5 Закону передбачено нову класифікацію житлово-комунальних послуг, згідно з якою до житлово-комунальних послуг віднесено іншу житлову послугу – послугу з управління багатоквартирним будинком.

Поряд з цим, рішенням виконавчого комітету Буринської міської ради від 19.12.2019 № 264 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Буринської міської ради від 01.06.2018 № 144 «Про затвердження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по КП «Буринь-теплосервіс» були затверджені нові тарифи.

Виконавчим комітетом Буринської міської ради вказане рішення скасоване. Комунальним підприємством «Буринь-теплосервіс» повернуто споживачам зайво нараховані кошти в розмірі 84,2 тис. грн.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.