Новини

19 Лютий 10:55
Комунікацію «постачальник – освітній заклад» налагоджено на Путивльщині
Комунікацію «постачальник – освітній заклад» налагоджено на Путивльщині

На виконання «Регіонального плану заходів, щодо створення належних умов для організації безпечного харчування в закладах освіти Сумської області» спеціалістом Путивльського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області 18.02.2021 року проведено навчання для осіб відповідальних за організацію харчування в закладах освіти та операторів ринку, що постачають харчові продукти до закладів освіти Путивльщини.

В ході навчання детально обговорено наступні питання:

  • здійснення процедур контролю транспортного засобу постачальника, представниками освітнього закладу;
  • здійснення процедур прийому харчових продуктів у відповідності до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів та вимог щодо маркування харчових продуктів.

Також увагу присутніх зосередили на правилах заповнення товарно-транспортної накладної у відповідності до вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, що затверджені наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363.

Присутнім представникам освітніх закладів окремо доведено необхідність впровадження процедур оцінювання постачальників, розробки та погодження з постачальниками вимог до харчових продуктів як одних з критеріїв ефективного впровадження постійно діючих процедур заснованих на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в закладах освіти.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.