Новини

08 Серпень 16:14
Не все те золото…
Не все те золото…

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області надійшло звернення споживачки на порушення її прав на придбання якісного товару одним з ювелірних магазинів міста Суми.

Суть звернення полягала в тому, що нею була придбана золота обручка з діамантом, вартістю 9914, 98 грн., до якої додавався гарантійний талон, згідно якого виробник гарантував відповідність ювелірного виробу вимогам ДСТУ 3527-97 та надавав гарантійний термін обслуговування протягом 18 місяців з дня придбання.

В термін, на який поширюється гарантійне обслуговування вказаного виробу, споживачка помітила, що вставка (діамант) закріплена не якісно і хитається. Для того, щоб його не втратити споживачка 28.05.2019 р. звернулась до магазину з вимогою про усунення недоліку.

Вже 04.06.2019 р. їй зателефонували з магазину та повідомили, що недолік усунений і запросили забрати перстень. Але, фактично нічого не змінилось і дефект не був усунений. Того ж дня споживачка повторно звернулась до магазину щодо усунення недоліку. При цьому її попередили, що термін усунення недоліку може становити до 20 робочих днів.

Після закінчення вказаного терміну споживачці не був повернутий відремонтований виріб. Не одержала вона його і станом на 22.07.2019 р. (час звернення зі скаргою до управління).

На неодноразові звернення до магазину та на «Гарячу лінію» виробника споживачка не змогла одержати інформацію щодо того де знаходиться її перстень і в якому стані.

Після одержання вказаного звернення, спеціалісти управління звернулись до вказаного ювелірного магазину та ознайомили керівника з правами та обов’язками споживача та продавця, передбаченими законом України «Про захист прав споживачів», а також повідомили про відповідальність, яку несе суб’єкт господарювання, у разі порушення прав споживача на придбання якісного товару.

Станом на 07.08.2019 р. споживачці повернутий відремонтований перстень та сплачена пеня у сумі 2677,00 грн. за період перебування виробу в ремонті понад встановлений термін.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.