Новини

30 Вересень 09:05
Ні хабарництву
Ні хабарництву

Одним із пріоритетних напрямів державної політики є неухильна боротьба з корупційними проявами. Керівництво держави наголосило на важливості взаємодії громадськості та державних установ в сфері боротьби з корупцією. Громадська неприязнь до корупції та ініціативність громадян щодо виявлення корупції є одним із важливіших джерел попередження та недопущення корупційних правопорушень у будь якій державній установі.

У сферах, де існує державний нагляд корупційні ризики мають постійний характер. Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області, як територіальний підрозділ центрального органу виконавчої влади, здійснює заходи щодо державного нагляду у різних сферах (захист споживачів, безпечність харчових продуктів, санітарно-епідеміологічний контроль, фітосанітарна безпека тощо).

З метою попередження та ефективного реагування на можливі корупційні дії співробітників Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області в установі функціонує телефонна лінія 0542 77 90 55, за якою Ви можете повідомити про вимагання чи отримання неправомірної вигоди посадовою особою Держпродспоживслужби.

Також, інформацію про корупційне чи пов’язане з корупцією правопорушення, вчинене співробітниками Головного управління, можна надіслати на електронну пошту: stopkor@dpss-sumy.gov.ua.

Більш детальна інформація міститься на веб-сторінці Головного управління в рубриці «Антикорупційна діяльність».

За вчинення корупційного правопорушення посадові особи підлягають дисциплінарній, адміністративній, кримінальній відповідальності.

Слід пам’ятати, що до відповідальності може бути притягнений і громадянин, який пропонує неправомірну вигоду, або провокує на її отримання посадовою особою.

Нагадуємо, що відповідно до статті 53 Закону України «Про запобігання корупції» інформація про викривача може бути розголошена лише за його згодою.

У той же час, анонімне повідомлення про виявлення ознак вчинення корупційних правопорушень може бути розглянуте лише у випадку, коли наведена у ньому інформація стосується конкретного працівника та містить фактичні дані, що можуть бути перевірені.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.