Новини

23 Липень 10:44
ОБЕРЕЖНО -АКЦІЯ
ОБЕРЕЖНО -АКЦІЯ

На адресу управління надійшло звернення споживачки щодо порушення її прав у гіпермаркеті «Епіцентр».

Суть скарги полягала в тому, що вказаним торговельним підприємством було розміщено рекламу проведення акції «Гори подарунків» під гаслом «Прийди в Епіцентр та забери свій гарантований подарунок». Для участі у акції потрібно було виконати наступну умову: з 28 по 30 червня придбати у гіпермаркеті товарів на суму від 1000 грн. одним чеком, та отримати  акційний подарунок.

Споживачка вирішила скористатись цікавою пропозицією та завітавши 28 червня до магазину придбала товарів на вказану суму, але жодного акційного подарунка не отримала. Те саме вона повторила і 29 червня. Після повторного придбання товарів на вказану суму, їй знову відмовили у врученні акційного подарунка, мотивуючи це тим, що кількість подарунків обмежена.

В ході розгляду скарги були з’ясовані всі  обставини щодо вказаної скарги та причини  відмови споживачці в реалізації її права на одержання подарунків, заявлених у рекламній акції.

Розгляд вказаного звернення був доручений начальнику відділу Степаненко А.О.  В ході його проведення, керівнику суб’єкту господарювання та юристам підприємства були роз’яснені їх права та обов’язки передбачені Законом України  «Про рекламу», та повідомлено про відповідальність у разі їх порушення.

Керівництвом підприємства були враховані всі обставини та прийняте рішення щодо поновлення прав споживачки. 

Було  задоволено її законні вимоги та вручений приз, яким став холодильник  «Zanussi» вартістю 6798,96 грн.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.