Новини

02 Серпень 11:03
ОПЕРАТИВНІСТЬ – ЗАПОРУКА УСПІХУ!
ОПЕРАТИВНІСТЬ – ЗАПОРУКА УСПІХУ!

До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області надійшло звернення від громадянки С, щодо погіршення самопочуття після вживання випічки з маком, яка була придбана в магазині м. Суми. В даному зверненні заявниця стверджувала, що придбала небезпечний харчовий продукт, який зберігався неналежним чином, а також мав первинні ознаки плісняви.

На дане звернення громадянки Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області запровадило ряд оперативно-контролюючих дій, в результаті яких, суб’єкт господарювання визнав свою провину та проявив добропорядність до заявниці по відшкодуванню втрачених коштів та моральних збитків, а також зобов’язався привести магазин у відповідність до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

Шановні споживачі! Якщо Ви придбали небезпечний харчовий продукт, то згідно Закону України «Про звернення громадян» маєте право подати обґрунтоване звернення щодо порушення Ваших прав із зазначенням конкретного суб’єкта господарювання до Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області для проведення позапланового заходу.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.