Новини

11 Грудень 14:05
Основний принцип – не вводити в оману споживача
Основний принцип – не вводити в оману споживача

Вже майже рік в Україні працює Закон № 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», який спрямований на забезпечення права покупця на повну та достовірну інформація про товар. Саме роз’ясненню основних положень Закону і була присвячена лекція-дискусія заступника начальника управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області Віталія Крючкова

Представник Держпродспоживслужби відразу підкреслив, що основний принцип Закону – не вводити в оману споживача!

«Інформація про харчовий продукт має бути точною, правдивою та зрозумілою для споживача. За це відповідає оператор ринку. Якщо ти, наприклад, реалізатор, і бачиш, що вимога Закону в цьому контексті не дотримується – права реалізовувати такий товар ти не маєш, як і змінювати інформацію про нього на власний розсуд. Інформація на маркуванні не повинна вводити в оману. Особливо, якщо це стосується властивостей і характеристик харчових продуктів та наслідків їхнього споживання».

Детальніше читайте нза посиланням.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.