
Права споживача при замовленні, купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтями 12, 13 Закону України «Про захист прав споживачів». Що ж саме передбачає цей закон і що робити у разі його порушення, ми дізнавались у фахівців ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області.
Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару. Перед покупкою товару в інтернет-магазині необхідно звернути увагу на наявність на сайті наступної інформації:
- найменування продавця, його місцезнаходження, порядок прийняття претензій;
- основні характеристики продукції;
- ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати;
- гарантійні зобов’язання;
- інші умови поставки;
- порядок розірвання договору.
Детальніше читайте за посиланням.