Новини

24 Січень 10:23
Про роботу сектору реєстрації сільськогосподарської техніки за 2019 рік
Про роботу сектору реєстрації сільськогосподарської техніки за 2019 рік

До сектору реєстрації сільськогосподарської техніки Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області за 2019 рік надійшло 3865 заяв з питань реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку сільськогосподарської техніки. Всі заяви були розглянуто в терміни, передбачені Порядком відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів затвердженого ПКМУ від 08.07.2009р. № 694 із змінами.

За зверненнями, як учбових закладів так і громадян Сумської області, було проведено 23 виїзних засідання екзаменаційної комісії з прийняттям теоретичних і практичних іспитів для отримання права на керування тракторами, самохідними шасі, самохідними сільськогосподарськими, дорожньо-будівельними і меліоративними машинами. За результатами іспитів було видано 469 посвідчень тракториста-машиніста.

Велика увага приділялась роз’ясненню вимог законодавства по вищезазначеним питанням під час усних звернень громадян.

Крім того, було опрацьовано та надано відповіді на більш, ніж шістнадцять тисяч запитів правоохоронних органів, Державної виконавчої служби, органів прокуратури та інших.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.