Новини

12 Лютий 09:27
Про сектор реєстрації сільськогосподарської техніки
Про сектор реєстрації сільськогосподарської техніки

Основними завданнями сектору є:

Організація та здійснення державного нагляду (контролю) у сфері відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо – будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів на території Сумської області.

Організація та участь у межах своєї компетенції контролю за дотриманням законодавства під час складання іспитів знання правил дорожнього руху і правил технічної експлуатації машин фізичними особами.

Видає в установленому порядку посвідчення тракториста-машиніста на право керування машинами відповідних категорій.

Участь у межах своєї компетенції в реалізації Головним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області  політики у сферах здійснення  відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів на території Сумської області.

У своїй роботі керується постановами КМУ від 8 липня 2009 р. N 694 «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів» та   Постанова КМУ від 2 квітня 1994 р. N 217 «Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста». 

За першу декаду лютого сектором була проведена наступна робота: 

  • Проведена реєстрація (перереєстрація) сільськогосподарської техніки та інших самохідних машин в кількості – 87 одиниць.
  • Знято з обліку сільськогосподарської техніки та інших самохідних машин в кількості – 37 одиниць.

Опрацьовано та надано відповідь на 710 запитів правоохоронних органів, Державної виконавчої служби, органів прокуратури та інших.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.