Новини

09 Вересень 14:45
Результати діяльності Охтирського міськрайонного управління заслухано на нараді Охтирської РДА
Результати діяльності Охтирського міськрайонного управління заслухано на нараді Охтирської РДА

На апаратній нараді Охтирської районної державної адміністрації 7 вересня 2020 року заслухано доповідь начальника Охтирського міськрайонного управління «Про роботу Охтирського міськрайонного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області за 8 місяців поточного року».

Відділом безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини в умовах дії мораторію пов’язаного з заходами по протидії розповсюдження коронавірусної хвороби із 8 запланованих заходів державного нагляду (контролю) здійснено перевірку двох об’єктів з високим ступенем ризику, у яких раніше були виявленні значні порушення харчового законодавства. В обох випадках інспекторами складені приписи. Проведено 7 позапланових заходів державного нагляду (контролю), 5 з яких – на виконання раніше складених приписів і 2 – по зверненню громадян. Значна увага приділяється профілактиці та недопущенню занесення на територію району інфекційних хвороб тварин та птиці. Плани протиепізоотичних заходів виконані по всім показникам на 100 % в господарствах різних форм власності. Але, зв’язку з виділенням 17 голів, позитивно реагуючих на лейкоз корів в ПСП «Надія» рішенням ДНПК від 04.03.2020 року дане господарство оголошене неблагополучним щодо лейкозу ВРХ. Спільними зусиллями суб’єкту господарювання та служби державної ветеринарної медицини проведені оздоровчі заходи в ПСП «Надія» і вже в червні цього року господарство оздоровлено від лейкозу. В липні місяці цього року виявлено захворювання овець ТОВ «Плодорозсадник» (с. Довжик, Охтирського району) на інфекційний епідидиміт баранів. Рішенням ДНПК від 04.08.2020 року дане господарство оголошено неблагополучним щодо цього захворювання. На даний час проводяться оздоровчі заходи згідно діючої інструкції та затвердженого плану заходів.

Відділом державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства здійснено 5 перевірок з 14 запланованих, а саме 2 навчальних заклади (Чупахівський ДНЗ та Лантратівська філія Чупахівської ЗОШ), 2 лікувально-профілактичних заклади (Чупахівська АЗПСМ та Лантратівський ФП), 1 агрофірма ТОВ «Лебедюк», де застосовано заходи адміністративного впливу за порушення вимог санітарного законодавства. Позапланових заходів державного нагляду (контролю) проведено - 59, в т.ч. 3 ДНЗ (Чупахівський, Хухрянський, Чернеччанський) щодо роботи в умовах адаптивного карантину з проведенням лабораторних досліджень проб води питної, змивів на санітарно-показову мікрофлору, паразитологічні дослідження, готові страви та харчові продукти на бактеріологічні та фізико-хімічні показники, 1 на виконання припису (Чупахівський ДНЗ), 2 перевірки водогонів (Чупахівська та Комишанська ОТГ) за порушення санітарного законодавства складено 2 протоколи, 6 комісійно з відділами освіти готовність до роботи в умовах адаптивного карантину (Грунський, Куземенський, Чупахівський, Хухрянський, Чернеччанський, Сонечненський ДНЗ), 28 закладів освіти готовність до нового навчального року, 19 перевірок в складі мобільної групи Чернеччинської ОТГ щодо роботи закладів в умовах карантину під час яких застосовано 5 штрафних санкцій по ст. 42 КУПАП. Звернень громадян за цей період не зареєстровано. Спеціалісти управління взяли участь в розслідувані випадків інфікування коронавірусною хворобою медпрацівників Чернеччинської АЗПСМ та Охтирської станції екстреної (швидкої) допомоги.

З проблемних та актуальних питань, що потребують вирішення залишаються: недопущенню занесення на територію району інфекційних хвороб тварин та птиці, утилізація трупів загиблих тварин, впровадження системи аналізу ризиків, небезпечних чинників і контролю критичних точок (НАССР); забезпечення населення району якісною питною водою; відсутність розроблених схем санітарної очистки населених пунктів та віддаленість населених пунктів від єдиного зареєстрованого сміттєзвалища, в результаті чого утворюються незаконні сміттєзвалища в лісових смугах та на території населених пунктів.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.