Новини

06 Жовтня 14:55
Рішельє-Форум: державна служба для нової ери
Рішельє-Форум: державна служба для нової ери

Всеукраїнський «Рішельє-Форум: державна служба для нової ери» відбувся! 25 вересня 2020 року цей потужний захід об’єднав представників влади, вітчизняних та міжнародних експертів, науковців, громадських діячів, які переймаються питаннями розвитку державної служби в Україні.

Голова НАДС Наталія Алюшина відкрила пленарну частину Форуму з вітальних адрес Президента України Володимира Зеленського та Голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова. Зокрема, в своєму вітанні Президент висловив сподівання, що під час Форуму будуть напрацьовані інструменти та механізми, які допоможуть зміцнити фундамент державного управління та сприятимуть якісним змінам в Україні.

«2020 рік продемонстрував, що нова реальність ставить безпрецедентні вимоги перед громадянами, державою та усім світом. Маємо вчитися жити та працювати в умовах невизначеності. І світова пандемія є тому яскравим прикладом. Саме тому для цьогорічного «Рішельє-Форуму» ми обрали тему: державна служба для нової ери. Адже власне держава та державні службовці мають бути готовими швидко реагувати на будь-які зміни, приймати професійні рішення та якісно виконувати свої функції. Тож запрошую усіх спільно обговорити найбільш прогресивні напрацювання щодо проблематики розвитку державної служби у нових умовах сьогодення» - звернулася до учасників та гостей Форуму Голова НАДС Наталія Алюшина.

Учасників Форуму привітали Андрій Клочко, Голова Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, Олег Немчінов, Міністр Кабінету Міністрів України, Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації України з питань євроінтеграції, Олександр Ярема, Державний секретар Кабінету Міністрів України, керівник Програм співробітництва щодо належного урядування та верховенства права Представництва ЄС в Україні Ксав’єр Камю, координатор проєктів ОБСЄ в Україні Генрік Вілладсен, керівник проєкту Фонду Ганса Зайделя в Україні, Республіці Молдова та Румунії, директор Представництва Фонду Ганса Зайделя в м. Києві Даніель Зайберлінг, заступник Голови Бюро державної служби Грузії Мая Двалішвілі.

Голова Програми SIGMA Ґрегор Вірант презентував сучасні та міжнародні тренди розвитку інституту державної служби під час та після COVID-19. Досвідом щодо реагування на сучасні виклики у сфері державної служби поділилися Голова Наглядової ради Астанинського Хабу в сфері державної служби (Республіка Казахстан) Аліхан Байменов та Заступник Голови Державного екзаменаційного центру Азербайджанської Республіки Бахрам Халілов. Радник Відділу з політичних, економічних та культурних питань Посольства Королівства Швеції в Україні Катя Салсбек та Голова офісу ООН Жінки в Україні Еріка Квапілова у промовах зазначили, що у сучасних умовах особливого значення набуває інтеграція принципів прав людини, недискримінації та гендерної рівності в державну службу.

Тренди розвитку інституту державної служби, використання цифрових технологій для створення відкритого, прозорого та ефективного державного управління, головні тенденції на ринку праці 2020, виклики посткарантинного періоду у державному управлінні, безбар'єрність на державній службі – ось далеко неповний перелік тих питань, які були обговорені під час Форуму.

Одним з головних акцентів став пошук таких інструментів, які можуть стати гідними відповідями на виклики сучасності. Світова криза, спричинена Covid-19, змушує нас змінювати підходи до усталених поглядів та звичного порядку. Чи могли би ми собі уявити, що державні службовці зможуть працювати дистанційно, що послуги можна надавати онлайн? І це лише перші такі інноваційні зміни, які стали наслідком соціально-економічних викликів, пов’язаних з пандемією коронавірусу. Зрештою, вони продиктовані часом та новими суспільним запитами. А криза лише прискорила кроки з їх запровадження.

Також у рамках Форуму відбулося засідання Ради управління людськими ресурсами державної служби при НАДС.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.