Новини

01 Квітень 14:41
Щодо способів подачі заяв для здійснення державної реєстрації потужностей операторів рикну
Щодо способів подачі заяв для здійснення державної реєстрації потужностей операторів рикну

Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області продовжує працювати та виконувати покладені на нього завдання і функції в умовах обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

Державна реєстрація потужностей операторів ринку Головним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області продовжує здійснюватися у поточному режимі. Нагадуємо, що для державної реєстрації потужностей оператор ринку подає територіальному органу компетентного органу за адресою потужності заяву за формою затвердженою наказом № 39 від 10.02.2016 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» із додатковою інформацією відповідно до вимог п.3 ст.25 ЗУ «Про основні принципи і вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Заява про державну реєстрацію потужності має бути засвідчена підписом оператора ринку або уповноваженої особи. Заява може бути подана в паперовому або електронному вигляді. Подання заяви в електронному вигляді здійснюється з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа у порядку, встановленому Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Законом України «Про електронний цифровий підпис».

Наголошуємо, що головним захистом від зараження коронавірусної інфекції є дотримання особистих правил гігієни, мінімізація контактів і дотримання дистанції один від одного. Саме тому, ми закликаємо надавати перевагу подання заяв про державну реєстрацію потужностей операторів ринку в електронному вигляді до Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області на електронну пошту post@dpss-sumy.gov.ua або скористатись послугами поштового зв’язку (адреса Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області: 40021, Сумська обл., м. Суми, вул. Гамалія, 25) в даному випадку надсилається оригінал заяви та додаткова інформація з мокрим підписом.

ЗАЯВА про державну реєстрацію потужності

Додаткова інформація до заяви про державну реєстрацію потужності

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.