Новини

19 Грудень 10:23
СПОЖИВАЧІ, БУДЬТЕ ПИЛЬНІ!
СПОЖИВАЧІ, БУДЬТЕ ПИЛЬНІ!

До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області надійшло звернення від скаржника, який купив ковбасу варену лікарську в одному з продуктових магазинів мережі «Продуктова хатка» і вже вдома засумнівався у придатності придбаного продукту, так як ковбасний виріб здався йому зіпсований. Незважаючи на наявні ознаки псування споживач разом із дружиною та внуком скуштували продукт сумнівної якості після чого в них з’явилися ознаки отруєння – нудота, біль в животі. Поглянувши на маркування чоловік виявив, що термін придатності ковбаси був прострочений. На підставі даного звернення управлінням безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області було здійснено позаплановий захід державного нагляду (контролю) в ході якого були виявлені сосиски із закінченим терміном придатності, а також ряд позицій ковбасних виробів з неналежним маркуванням: нечіткий «розмитий» дрібний шрифт, відсутня дата виробництва, відсутність маркування на упаковці. Під час опитування, продавчині не змогли відповісти, яким чином вони визначають кінцевий термін придатності, згідно якого реалізуються продукти, на яких відсутня дата виготовлення. Опрацювавши дані щодо виробників зазначених на маркуванні, інспекторами було виявлено що два із них ФОПи тривалий час як припинили свою господарську діяльність. Головним державним ветеринарним інспектором Сумської області було прийняте рішення, яким було зобов’язано оператора ринку вилучити з обігу ковбасні вироби, що реалізовувалися з порушенням вимог законодавства. За результатами перевірки було складено акт, припис, протокол та відповідно до п. 22 ч.1 ст. 65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» на ФОП було накладено штраф розмірі 12 519,00 грн. При повторному інспектуванні оператор ринку повністю усунув невідповідності та надав підтверджуючі документи щодо проведених заходів про вилучення неякісних харчових продуктів. До Головних управлінь Держпродспоживслужби в Харківській та Хмельницькій областях було направлено запити щодо надання інформації про зазначених виробників, маркування продукції яких не відповідають вимогам законодавства. Після отримання відповідей всі матеріали будуть передані до правоохоронних органів для подальшого реагування. Головне управління Держпродспоживслужби наголошує, що саме оператори ринку несуть відповідальність за продукти харчування, які вони реалізують і в разі недотримання вимог законодавства, на них можуть бути накладені штрафні санкції або притягнуті до кримінальної відповідальності. Споживачам же слід більш дбайливо ставитися до свого здоров’я, а особливо дітей, тому якщо ви наважилися придбати ковбасні вироби, обов’язково перевіряйте маркування продукту, на якому має бути зазначено дата виробництва, або дата «вжити до», термін та умови зберігання продукту, склад та їх вміст у відсотковому відношенні, адже яскрава реклама не завжди свідчить про безпечність улюблених продуктів.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.