Новини

03 Березень 12:11
Сумчанам розповіли як діяти у разі придбання неякісного товару
Сумчанам розповіли як діяти у разі придбання неякісного товару

Днями у Зарічному райсуді розповіли сумчанам як діяти у разі придбання неякісного товару. Зустріч відбулася в рамках проекту «Вас чекають в суді». 

Кожен з нас любить купувати нові речі, але іноді товар, який мав би підняти настрій може засмутити покупця. Що робити, коли ще у магазині річ здавалася ідеальною, а прийшовши додому, ви побачили, що вона неякісна?

«Якщо ви придбали товар неналежної якості, ви перш за все маєте право на безоплатне усунення недоліків в розумний строк, пропорційне зменшення його ціни, відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Споживач має право на одну з цих послуг. У разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, вимагати заміни товару на такий же або аналогічний з числа наявних», – зазначає Тетяна Горбатенко, спеціаліст відділу захисту прав споживачів Сумської міської ради.

Детальніше читайте за посиланням.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.