
Днями у Зарічному райсуді розповіли сумчанам як діяти у разі придбання неякісного товару. Зустріч відбулася в рамках проекту «Вас чекають в суді».
Кожен з нас любить купувати нові речі, але іноді товар, який мав би підняти настрій може засмутити покупця. Що робити, коли ще у магазині річ здавалася ідеальною, а прийшовши додому, ви побачили, що вона неякісна?
«Якщо ви придбали товар неналежної якості, ви перш за все маєте право на безоплатне усунення недоліків в розумний строк, пропорційне зменшення його ціни, відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Споживач має право на одну з цих послуг. У разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, вимагати заміни товару на такий же або аналогічний з числа наявних», – зазначає Тетяна Горбатенко, спеціаліст відділу захисту прав споживачів Сумської міської ради.
Детальніше читайте за посиланням.