Новини

28 Січень 14:09
У 2019 році Держпродспоживслужба в Сумській області повернула споживачам понад 550 тисяч гривень
У 2019 році Держпродспоживслужба в Сумській області повернула споживачам понад 550 тисяч гривень

У минулому році фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області у сфері захисту прав споживачів отримали понад 1000 звернень від громадян із зазначенням порушень суб’єктів господарювання. По більшості із цих звернень, факти порушень законодавства були підтверджені, а несумлінні надавачі послуг і продавці товарів були притягнуті до відповідальності.

Так, протягом 2019 року до управління надійшло 1100 заяв та звернень громадян. Найбільша кількість звернень надійшла щодо якості непродовольчих товарів та якості послуг ЖКГ. Всього фахівці розглянули 1063 звернення громадян та задовольнили 63,3% з них. Ще на 390 звернень надали  роз’яснення. У результаті розгляду звернень, споживачам повернені  грошові кошти  за неякісні товари та за неякісно надані послуги на загальну суму майже 554 тис. грн.

Детальніше читайте за посиланням.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.