
У минулому році фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області у сфері захисту прав споживачів отримали понад 1000 звернень від громадян із зазначенням порушень суб’єктів господарювання. По більшості із цих звернень, факти порушень законодавства були підтверджені, а несумлінні надавачі послуг і продавці товарів були притягнуті до відповідальності.
Так, протягом 2019 року до управління надійшло 1100 заяв та звернень громадян. Найбільша кількість звернень надійшла щодо якості непродовольчих товарів та якості послуг ЖКГ. Всього фахівці розглянули 1063 звернення громадян та задовольнили 63,3% з них. Ще на 390 звернень надали роз’яснення. У результаті розгляду звернень, споживачам повернені грошові кошти за неякісні товари та за неякісно надані послуги на загальну суму майже 554 тис. грн.
Детальніше читайте за посиланням.