Новини

11 Червень 12:16
В ТРОСТЯНЕЦЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ВІДБУЛАСЯ НАРАДА ЩОДО ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
В ТРОСТЯНЕЦЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ВІДБУЛАСЯ НАРАДА ЩОДО ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Для обговорення проблемних питань у сфері захисту прав споживачів, до Тростянецької районної державної адміністрації завітали начальник управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області Володимир Єщенко та головний спеціаліст управління Тетяна Язикова. Участь в обговореннях взяли голова Тростянецької районної державної адміністрації Олег Сипко, заступник голови Тростянецької районної державної адміністрації Аліна Шацька, спеціалісти та керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату, представники Тростянецького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області, сільські голови та фізичні особи-підприємці Тростянецького району, засоби масової інформації. 

Із вступним словом до присутніх звернувся голова Тростянецької районної державної адміністрації Олег Дмитрович Сипко. Він зазначив, що підприємці реалізовуючи свою діяльність повинні у повному обсязі забезпечувати споживачів якісною та безпечною продукцією. Також побажав учасникам наради плідно попрацювати та вияснити для себе проблемні питання.
Нарада стала майданчиком для проведення плідної роботи, висловлення думок та обговорення шляхів спільного подолання існуючих проблем у сфері безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.