Новини

05 Вересень 14:05
ВІДБУВСЯ НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
ВІДБУВСЯ НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

У рамках заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року 04 вересня 2019 року посадові особи Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області взяли участь у виїзному навчальному семінарі для суб’єктів господарювання Буринського району Сумської області.

З порядком проведення перевірок з питання дотримання законодавства в сфері захисту споживачів учасників навчального семінару ознайомила начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області. Було зроблено акцент на основних вимогах до об’єкту торгівлі, обов’язковій видачі споживачам розрахункових документів, порядку застосування терміналів для розрахунків банківськими картками, маркуванні продукції, оформленні цінників та ін.

Підприємців також проінформовано про основні вимоги статей 8, 9 Закону України «Про захист прав споживачів» в частині придбання споживачем товару належної чи неналежної якості та надано інформацію щодо забезпечення прав споживачів у разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями, укладення договорів на відстані (статті 12, 13 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Про вимоги законодавства щодо реалізації непродовольчих товарів та основні питання при проведенні перевірок непродовольчих магазинів розповіла головний спеціаліст відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області. Закцентувала увагу суб’єктів господарювання щодо дотримання законодавства в сфері безпечності харчових продуктів та вимоги до оформлення супровідних документів.

Присутні взяли активну участь в обговоренні питань та отримали кваліфіковані відповіді фахівців.

Проведений захід сприятиме превентивному захисту прав споживачів з метою недопущення та зменшення кількості порушень в цій сфері.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.