Новини

14 Серпень 11:54
Вода у крані ледь тепла: що робити, розповідає Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Вода у крані ледь тепла: що робити, розповідає Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області

Одним із найгостріших питань на часі у сумчан – неналежне гаряче водопостачання. Тобто сумчани стверджують, що з крану тече ледь тепла вода, проте змушені платити за гаряче водопостачання повну вартість. Знайти того, хто несе відповідальність за це, вдається не кожному. Тож ми вирішили дізнатись, якої температури все ж таки має бути гаряча вода в крані і що робити, якщо вона не відповідає встановленим нормам. Про це розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Сумській області.

«Розв’язувати житлово-комунальні проблеми потрібно грамотно. Для цього споживачі повинні знати, як це робити, а головне – знати свої права. Зрозуміло, що коли вода ледь тепла, вона така у всьому будинку, і це проблема не однієї сім’ї, а всіх мешканців. По-перше, всі змушені платити за не надану їм послугу. По-друге, платити доводиться значно більше, адже поки ми чекаємо, щоб із крана нарешті полилася гаряча вода, багато напівтеплої стече просто у каналізацію. А лічильник усе це порахує як гарячу – за відповідними тарифами. Отже, дії всіх мешканців будинку мають бути спільними. Що більше актів складено і заяв подано, то більше шансів зрушити питання з місця. Значно простіше, якщо на будинку вже встановлено лічильник теплової енергії, але якщо його ще немає, мешканцям нічого не залишається, як гуртуватися довкола цієї проблеми», – коментує начальник управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Сумській області Володимир Єщенко.

Детальніше читайте за посиланням.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.