Новини

28 Липень 13:59
Як обрати стиглий і соковитий кавун!
Як обрати стиглий і соковитий кавун!

Перш за все потрібно пам’ятати, що найкращий час для купівлі кавунів серпень-вересень.

Вибирати кавун потрібно з підсохлим хвостиком: якщо хвостик кавуна сухий, значить ягоду зірвали в пік її зрілості, і вона буде дуже солодкою. А от зелений зів’ялий хвостик свідчить про те, що кавун був зірваний недозрілим, і він дозрівав десь на складах або при транспортуванні. Такі кавуни, по-перше, несмачні, а по-друге, можуть бути небезпечними.

Шкірка кавуна має бути блискучою і контрастною. Темні і світлі смуги мають бути максимально чітко позначені. Темні, майже чорні смуги говорять про те, що плід отримував багато поживних речовин. Був добре освітлений і мав інтенсивний, і повноцінний обмін речовин. Звертайте увагу на «щічки»: світлі плями на кавуні, які з’являються там, де він лежав на землі. Чим жовтіша ця плямочка, тим більш стиглим був зірваний кавун, а значить більш безпечним і солодким. Якщо таких «щічок» багато по всьому кавуну – він точно стиглий. Але якщо у кавуна щічки бліді (навіть білі), значить його зірвали недозрілим. Такий кавун не тільки може бути гірким на смак, але і привести до отруєння.

Стиглий кавун має хрустіти при стисненні. Якщо ж він надто дзвенить, це може означати, що плід ще не дозрів. При постукуванні кавун має резонувати – ви можете відчути це, поклавши на нього одну долоню і постукуючи з іншого боку іншою рукою.

Кавун треба вибирати не найбільший і не найдрібніший – кілограмів 5-7.

Щоб перевірити кавун на стиглість, його кидають у воду, спливе – значить стиглий.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.