Новини

10 Серпень 14:23
ЯК У ПІДВОДНОМУ ЧОВНІ
ЯК У ПІДВОДНОМУ ЧОВНІ

Помітити на вулицях нашого міста громадський транспорт, не «прикрашений» рекламою, стало рідкістю.

Привабливість такої реклами полягає утому,  що  кількість охопленої рекламою аудиторії порівняно із рекламою, розміщеною на стаціонарних носіях, значно більше. А ефективність реклами, як відомо, прямо пропорційна саме кількості осіб, які її побачили.       

Відповідно до Закону України «Про рекламу» реклама на транспорті – це реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену;

Проте, існують законодавчі вимоги згідно з якими  реклама на транспорті повинна забезпечувати безперешкодний огляд з салону цього транспортного засобу,  що передбачено абз.5 ч.4 ст.18 Закону України «Про рекламу».

Розміщення реклами на транспорті погоджується лише з власниками об’єктів транспорту або уповноваженими ними органами (особами).

Однак, деякі розповсюджувачі реклами на транспорті нехтують нормами законодавства та, економлячи на витратах, оклеюють непрозорою рекламою його скло. При цьому таких рекламодавців не цікавить, як почувають себе пасажири, заперті у непрозорому, темному просторі, яким стає суттєво складніше орієнтуватись, в який частині міста вони знаходяться, та чи скоро їх зупинка, для яких без зміни кольорової картинки за вікном час їх поїздки виявляється морально набагато складнішим, які піддаються додатковій небезпеці, так як позбавлені можливості своєчасно розпізнати аварійну ситуацію на дорозі та встигнути відреагувати, схопившись за поручні або ухилитись від небезпеки.

Відділом контролю за рекламою, дотриманням антитюнюнового законодавства та пробірного контролю  управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області постійно здійснюється    контроль  щодо виявлення таких порушень.  На жаль, кількість розповсюджувачів, які небезпечним чином нехтують інтересами та безпекою пасажирів заради власного прибутку виявляється чимало. Серед таких ТОВ «Престиж Лайн», ТОВ «Сумипастранс» та інші.

Треба відмітити, що деякі перевізники  вже самостійно змінили  матеріал, на якому виконана реклами, замінивши його на спеціальну сітку, яка забезпечує належний  огляд з транспортного засобу.

Робота в цьому напрямку продовжується.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.