Новини

18 Березень 10:03
ЗАЛИШИЛОСЬ 2 ТИЖНІ ДО ЗАВЕРШЕННЯ ПЕРІОДУ ПОДАЧІ ЩОРІЧНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ДЕКЛАРАЦІЙ
ЗАЛИШИЛОСЬ 2 ТИЖНІ ДО ЗАВЕРШЕННЯ ПЕРІОДУ ПОДАЧІ ЩОРІЧНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ДЕКЛАРАЦІЙ

Головне управління Держ-продспоживслужби в Сумській області нагадує, що 1 квітня 2019 року завершується подання щорічних електронних декларацій за 2018 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Електронні декларації подаються суб’єктами декларування, зокрема державними службовцями Головного управління та посадовими особами юридичних осіб публічного права (місцевих державних лікарень

 ветеринарної медицини та державних лабораторій Держпродспоживслужби в Сумській області).

Крім того, у зв’язку з нечітким роз’ясненням Національного агентства з питань запобігання корупції щодо деталізації функцій представників влади посадовими і службовими особами державних органів та відповідного віднесення таких посад до суб’єктів декларування, рекомендуємо подавати щорічні електронні декларації (а також подавати повідомлення про суттєві зміни майнового стану у разі їх настання) фельдшерам санітарним, помічникам лікаря-епідеміолога та провідним лікарям (зі статусом державного інспектора та державного ветеринарного інспектора).

У разі виникнення запитань щодо заповнення та подачі електронних декларацій рекомендуємо звертатися до сектору з питань запобігання корупції Головного управління (т. 0542 617 205).

На веб-сайті НАЗК за посиланням https://goo.gl/cJSXSp розміщені поширені запитання при роботі з Реєстром декларацій, переглянувши які, можливо визначити проблему, яка вас стосується, та спосіб її вирішення.

За несвоєчасне подання або неподання електронної декларації передбачена адміністративна відповідальність (ст. 172-6 КУпАП).

Разом з тим, нагадуємо, що до 1 квітня 2019 року також подаються декларації осіб, що припинили виконувати функції держави або місцевого декларування у 2018 році (декларації після звільнення).

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.