Новини

14 Березень 15:17
ЗАТВЕРДЖЕНІ УНІФІКОВАНІ ФОРМИ АКТІВ, ЩО СКЛАДАЮТЬСЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО НАГЛЯДУ (КОНТРОЛЮ) У СФЕРАХ НАСІННИЦТВА ТА РОЗСАДНИЦТВА, ОХОРОНИ ПРАВ НА СОРТИ РОСЛИН
ЗАТВЕРДЖЕНІ УНІФІКОВАНІ ФОРМИ АКТІВ, ЩО СКЛАДАЮТЬСЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО НАГЛЯДУ (КОНТРОЛЮ) У СФЕРАХ НАСІННИЦТВА ТА РОЗСАДНИЦТВА, ОХОРОНИ ПРАВ НА СОРТИ РОСЛИН

На виконання статті 8 Закону України "Про насіння і садивний матеріал", частини другої статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статті 7 Закону України "Про охорону прав на сорти рослин", Методики розроблення уніфікованих форм актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових)   заходів   державного нагляду (контролю), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28.08.2013 №752  наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.12.2017 №709 затверджено уніфіковані форми актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) у сферах насінництва та розсадництва, охорони прав на сорти рослин" (далі –  наказ).
Документом затверджено:

 - уніфіковану форму акта, що складається за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог законодавства у сфері насінництва та розсадництва;

 - уніфіковану форму акта, що складається за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог законодавства у сфері охорони прав на сорти рослин.

Уніфіковані форми актів містять вичерпні переліки питань щодо проведення заходу державного нагляду (контролю).

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.