Новини

22 Січень 12:13
Затверджено критерії оцінювання ризику від провадження діяльності у сфері насінництва та розсадництва та періодичність перевірок
Затверджено критерії оцінювання ризику від провадження діяльності у сфері насінництва та розсадництва та періодичність перевірок

Уряд затвердив критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері насінництва та розсадництва та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Про це йдеться у постанові Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 року № 23.

Постанова спрямована на запровадження ризик-орієнтованого підходу до проведення перевірок господарської діяльності в зазначеній сфері. Це дозволить організувати здійснення державного нагляду (контролю) на належному рівні, врегулювати кількість і періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) та визначити коло суб’єктів господарювання, які відносяться до високого, середнього та незначного ступенів ризику.

Нормативно-правовий акт передбачає бальну систему оцінки показників критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю).

Віднесення суб’єкта господарювання до одного з трьох ступенів ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями відповідно до шкали балів: від 41 до 100 балів – до високого ступеня ризику; від 21 до 40 балів – до середнього ступеня ризику; від 0 до 20 балів – до незначного ступеня ризику.

Періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері насінництва та розсадництва визначається в залежності від ступеня ризику від провадження господарської діяльності: високий ступінь ризику – не частіше одного разу на два роки; середній ступінь ризику – не частіше одного разу на три роки; незначний ступінь ризику – не частіше одного разу на п’ять років.

Поділитися:
Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.