Реєстрація машин (юр. особи)

Реєстрація машин (юр. особи)

1. Реєстрація машин
Документи, необхідні для реєстрації:

  • 1. Заява;
  • 2. Документи, що підтверджують право власності або правомірність використання машини - оригінал або копія (засвідчена нотаріально, або сторонами, які підписали документ);
  • 3. Документ, що посвідчує особу представника власника та його повноваження (у разі потреби) – паспорт, довіреність;
  • 4. Свідоцтво про реєстрацію машини з відміткою про її зняття з обліку попереднім власником (якщо машина перебувала в експлуатації та була зареєстрована в інспекції чи іншому державному органі);
  • 5. Митна декларація на паперовому носії або її копія, засвідчена в установленому порядку, або електронна митна декларація, або уніфікована митна квитанція МД-1 - для машин, що ввезені на митну територію України та реєструються вперше;
  • 6. Акт про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі реєстрації машини, якій ідентифікаційний номер присвоєно) ;
  • 7. Висновок спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації;
  • 8. Договір купівлі продажу;
  • 9. Акт приймання - передачі.
  • 10. Інші документи у випадках передбачених законодавством.

У реєстрації машини може бути відмовлено:

1. Якщо машина:

  • Не знята з обліку попереднім власником в інспекції чи іншому державному органі, за винятком випадків, передбачених законодавством;
  • Не має ідентифікаційного номера.

2. У разі коли документи:

  • Подано не в повному обсязі;
  • Викладено іноземною мовою без додатка засвідченого в установленному порядку перекладену на державну мову;
  • Копії яких не в установленому порядку;
  • Оформлено з іншими порушеннями закону;
  • У висновку спеціаліста зазначено, що на машині знищені або підроблені, або сфальсифіковані ідентифікаційні номери вузлів та агрегатів;
  • Машини ввезені на територію України без відповідного їх митного оформлення або із сфальсифікованими документами митного оформлення, про що зазначено у висновку спеціаліста.

3. В інших випадках, передбачених законом.

Тимчасова реєстрація проводиться у разі:

  • тимчасового ввезення машини на територію України - на період більш як два місяці під зобов'язання про зворотне вивезення. Для тимчасової реєстрації до інспекції юридична або фізична особа здає номерний знак і реєстраційний документ машини, зареєстрованої за межами України (у разі наявності), що повертаються власникові після закінчення строку тимчасової реєстрації;
  • тимчасового використання тракторів, демонтованих із самохідних машин;
  • реєстрації машин в інших органах - на період до одержання інспекцією інформації про їх реєстрацію та зняття з обліку в таких органах. Після надходження такої інформації талон тимчасового обліку повертається до інспекції, а власникові видається свідоцтво про реєстрацію машини;
  • коли машини передаються в оренду, фінансовий лізинг тощо відповідно до укладених договорів;
  • втрати свідоцтва про реєстрацію з відміткою про зняття з обліку - на період до одержання інформації про їх реєстрацію та зняття з обліку за попереднім власником. Після надходження такої інформації та зняття з обліку талон тимчасового обліку повертається до інспекції, а власникові видається свідоцтво про реєстрацію машини;
  • проведення перевірки машини на предмет законності її ввезення на митну територію України та завершення митного оформлення.

Примітка:
Машина реєструється за її власником як за юридичною або фізичною особою. За фізичною особою - підприємцем машина реєструються як за фізичною особою.
 

2. Перереєстрація машин

Перереєстрація машин проводиться у разі зміни:

  • 1) місцезнаходження, організаційно-правової форми або найменування власника - юридичної особи, що підтверджується відповідними документами;
  • 2) типу машини у разі переобладнання або заміни вузлів і агрегатів з ідентифікаційними номерами, що підтверджується документами про правомірність придбання вузлів і агрегатів.

Документи, необхідні для перереєстрації машини у випадку зміни місцезнаходження, організаційно-правової форми або найменування власника:

  • 1. Заява.
  • 2. Документи, що підтверджують факт зміни місцезнаходження, організаційно-правової форми або найменування власника - протокол, рішення, наказ, статут, положення.
  • 3. Документ, що посвідчує особу представника власника та його повноваження (у разі потреби) – паспорт, довіреність.
  • 4. Свідоцтво про реєстрацію машини (талон тимчасового обліку).
  • 5. Висновок спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації.
  • 6. Акт про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі перереєстрації машини, якій ідентифікаційний номер присвоєно).
  • 7. Інші документи у випадках передбачених законодавством.

Документи, необхідні для перереєстрації машини у випадку переобладнання або заміни вузлів і агрегатів з ідентифікаційними номерами:

  • 1. Заява.
  • 2. Документи, що підтверджують правомірність придбання вузлів і агрегатів.
  • 3. Документ, що посвідчує особу представника власника та його повноваження (у разі потреби) – паспорт, довіреність.
  • 4. Свідоцтво про реєстрацію машини (талон тимчасового обліку).
  • 5. Висновок спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації.
  • 6. Акт про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі перереєстрації машини, якій ідентифікаційний номер присвоєно).
  • 7. Інші документи у випадках передбачених законодавством.

3. Видача реєстраційного документа замість втраченого (дублікат)

Документи, необхідні для отримання реєстраційного документа (у тому числі знятої з обліку машини) замість втраченого:

  • 1. Заява.
  • 2. Документ, що посвідчує особу представника власника та його повноваження (у разі потреби) – паспорт, довіреність.
  • 3. Акт про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі видачі реєстраційного документа на машину, якій ідентифікаційний номер присвоєно).
  • 4. Висновок спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації.
  • 5. Пояснення про обставини втрати реєстраційного документа, а також підтвердження факту опублікування в друкованих засобах масової інформації оголошення про його втрату.
  • 6. Інші документи у випадках передбачених законодавством.

4. Видача номерних знаків замість втрачених

Документи, необхідні для отримання номерних знаків замість втрачених:

  • 1. Заява.
  • 2. Документ, що посвідчує особу представника власника та його повноваження (у разі потреби) – паспорт, довіреність.
  • 3. Свідоцтво про реєстрацію машини (талон тимчасового обліку).
  • 4. Пояснення про обставини втрати номерного знака, а також підтвердження факту опублікування в друкованих засобах масової інформації оголошення про його втрату.
  • 5. Висновок спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації.
  • 6. Акт про присвоєння ідентифікаційного номера (для машини, якій ідентифікаційний номер присвоєно).
  • 7. Інші документи у випадках передбачених законодавством.

Примітка:
Номерний знак (номерні знаки) замість втраченого видається разом з новим реєстраційним документом. Знайдені після заміни номерний знак (номерні знаки) та реєстраційний документ вважаються недійсними і підлягають здачі до інспекції.

Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.