Зняття з обліку машин (фіз. особи)

Зняття з обліку машин (фіз. особи)

Зняття з обліку машин фізичних осіб

Документи, необхідні для зняття машини з обліку в зв’язку з відчуженням (реалізацією):

  • 1. Заява.
  • 2. Документ, що посвідчує особу представника власника та його повноваження (у разі потреби) – паспорт, довіреність.
  • 3. Свідоцтво про реєстрацію машини.
  • 4. Письмова згода співвласників на зняття машини з обліку, що засвідчується в установленому порядку.
  • 5. Рішення загальних зборів колективного сільськогосподарського підприємства про зняття машини з обліку.
  • 6. Висновок спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації.
  • 7. Інші документи у випадках передбачених законодавством.

Примітка:
У разі зняття з обліку машини у зв'язку з відчуженням власник здає номерний знак. У свідоцтві про реєстрацію машини робиться запис "Знято з обліку для реалізації". Для транспортування знятої з обліку машини видаєть номерний знак "Транзит".

Документи, необхідні для зняття машини з обліку в зв’язку з вибракуванням (списанням):

  • 1. Заява.
  • 2. Документ, що посвідчує особу представника власника та його повноваження (у разі потреби) – паспорт, довіреність.
  • 3. Свідоцтво про реєстрацію машини.
  • 4. Письмова згода співвласників на зняття машини з обліку, що засвідчується в установленому порядку.
  • 5. Рішення загальних зборів колективного сільськогосподарського підприємства про зняття машини з обліку.
  • 6. Інші документи у випадках передбачених законодавством.

Примітка:
При знятті з обліку машини у зв'язку з вибракуванням номерний знак, обліково-ідентифікаційна табличка і реєстраційний документ здаються.

Записатись на прийом
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.