Новини

07 Грудень 16:37
Харківський окружний адміністративний суд визнав законним застосування штрафу в розмірі 18 тис. грн. за реалізацію неналежно маркованої продукції та вилучення з обігу неякісної харчової продукції
Харківський окружний адміністративний суд визнав законним застосування штрафу в розмірі 18 тис. грн. за реалізацію неналежно маркованої продукції та вилучення з обігу неякісної харчової продукції

Спеціалістами Путивльського відділу безпечності харчових продуктів 5-6 квітня 2021 проведено позапланову перевірку суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію молочних харчових продуктів, щодо додержання законодавства у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.

Під час здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) у магазині виявлено реалізацію харчових продуктів, маркування яких не відповідає законодавству:

  • харчовий продукт «Сметана 15%», згідно цінника оператора ринку, в пластиковому відрі без маркування, зокрема не зазначено: назва харчового продукту, назва виробника, який відповідальний за надання інформації споживачу про харчовий продукт, мінімального терміну придатності або дати «вжити до», кількість харчового продукту в установлених одиницях вимірювання, будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби), перелік інгредієнтів, інформація про поживну цінність харчового продукту;
  • харчовий продукт «Сир голандський», згідно цінника оператора ринку, на якому відсутня інформація щодо назви харчового продукту, назви виробника, що відповідальний за надання інформації споживачу про харчовий продукт, перелік інгредієнтів, мінімального терміну придатності або дати «вжити до», будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби), кількісті харчового продукту в установлених одиницях вимірювання, інформації про поживну цінність харчового продукту;
  • харчовий продукт, назва за цінником оператора ринку «Сир», на якому відсутня інформація щодо назви харчового продукту, назви виробника, що відповідальний за надання інформації споживачу про харчовий продукт, перелік інгредієнтів, будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби), інформації про поживну цінність харчового продукту, мінімального терміну придатності або дата «вжити до», кількісті харчового продукту в установлених одиницях вимірювання;
  • харчовий продукт, назва за цінником оператора ринку «Сир ізюм», на якому відсутня інформація щодо назви харчового продукту, переліку інгредієнтів, будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби), інформація про поживну цінність харчового продукту, мінімального терміну придатності або дати «вжити до», кількісті харчового продукту в установлених одиницях вимірювання;
  • харчовий продукт, назва за цінником оператора ринку «Сир ваніль», на якому відсутня інформація щодо назви харчового продукту, перелік інгредієнтів, будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби), інформація про поживну цінність харчового продукту, кількісті харчового продукту в установлених одиницях вимірювання, будь-які особливі умови зберігання та/або умови використання (за потреби);
  • харчовий продукт «Великий об’єм Сметана 20%» на якому відсутня інформація щодо мінімального терміну придатності або дати «вжити до».

Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», оператори ринку харчових продуктів, які не є відповідальними за інформацію про харчовий продукт, не мають права здійснювати обіг харчових продуктів, щодо яких вони мають інформацію, що ці харчові продукти не відповідають законодавству щодо надання інформації про харчові продукти.

Згідно частини 4 статті 5 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», оператор ринку у межах своєї діяльності зобов'язаний забезпечити дотримання вимог законодавства щодо надання інформації про харчові продукти, дія якого поширюється на їхню діяльність, а також перевіряти дотримання цих вимог.

Маркування молочних харчових продуктів, яке доступне кінцевому споживачу не відповідає вимогам статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Враховуючи викладене, за результатами проведеного заходу державного нагляду складено акт перевірки, видано припис щодо усунення порушень, складено протокол про виявлені порушення.

За результатами заходу також було прийнято рішення про вилучення з обігу харчових продуктів, маркування яких не відповідало законодавству та харчової продукції без маркування.

На підставі зазначених матеріалів був застосований штраф в розмірі 18 тис. грн.

Суб’єкт господарювання з виявленими порушеннями не погодився та звернувся з позовом до суду. За результатами судового розгляду Головним управлінням було доведено законність перевірки та застосованих штрафних санкцій, у зв’язку з чим, рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі, в задоволенні позовних вимог було відмовлено.

Станом на 07.12.2021 зазначене рішення суду та постанова про застосування штрафних санкцій набрали законної сили. Головним управлінням вживаються заходи щодо примусового стягнення штрафних санкцій через органи ДВС, ініційований арешт майна та грошових коштів правопорушника.

Поділитися:
Записатись на прийом
Графічна CAPTCHA
Введіть символи з малюнку.
Повідомлення про порушення

Памятка громадянина

Відповідно до ст.5 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками), із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну, поштову адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

У роз’ясненні Верховної Ради України, зазначено, що електронне звернення є різновидом письмового звернення https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens, тому електронне звернення може бути виготовлено за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотокопії.

Згідно з вимогами ст. 8 вищезазначеного Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення можна надіслати на ел.адресу: post@dpss-sumy.gov.ua, поштою: м. Суми, вул.. Гамалія, буд. 25 або надати особисто.

Завантажте зразок ЗВЕРНЕННЯ за цим посиланням.

Графічна CAPTCHA
Введіть символи з малюнку.
http://www.18up.org/escort-kategori/gorukle-escort-gorukle-bayan-eskort/
http://www.allescortservices.com/bursa/gorukle-escort/
http://www.bursaland.com/eskort-bolum/evinize-gelen-escort http://www.localescortservices.com/bursa-category/gemlik-escort http://www.ontimeescorts.com/escort-kategorin/osmangazi-escort/ http://www.bursahighlife.com/bursa/inegol-escort/ http://www.dessof.com/bursa/nilufer-escort/ http://www.elisalanya.com/alanya/alanya-rus-escort/ http://www.turkz.net/kategori/belek-escort eskişehir escort mersin escort alanya escort bodrum escort havalimanı transfer
canlı bahis yap kaçak iddaa oyna illegal iddaa oyna illegal bahis siteleri illegal bahis oyna bahis siteleri